Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 11 augusti 2010

semesteraktiviteter

Det har inte blivit bloggat på ett tag för allt jag haft i huvudet är skattjakt, skattjakt och mer skattjakt. Men nu är det över och allt börjar lugna ner sig. Är ni intresserade på hur det såg ut så besök skattjaktenangelholm.blogspot.com.

Denna veckan ska jag skriva en del. Jag lovade att första utkastet ska vara klart till nyår och det är målet. Det ska också packas. Jag och Leona lämnar Ängelholm på lördag för Kristianstad och på måndag far vi till Bornholm en vecka.

Innan dess ska jag och Basse spela på el Greco på fredag. Det är mycket som ska hinnas med känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar