Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 30 juli 2010

tre tips för semesteröron

Nu har min semester börjat och så också regnet. Jag hade planer på att stanna i Helsingborg och se Hoffmaestro igår men jag mindes när jag gick genom stan att jag verkligen får panik på folksamlingar. Så jag åkte hem.

Innan semestern började så satt jag och min semestervikarie och snackade musik och jag fastnade för tre band. Det är inga nya grejer. Men det är musik jag inte hört förr och som man kan lyssna på nu på semestern när det regnar. Det gör förresten inget att det rega lite. Då kanske jag kan få lite gjort på min bok. Skriva tre sidor om dagen var det ja... Det bev ju inte så... Men jag sitter i alla fall då och då och plottrar vilket är mer än jag gjorde förr.

Åter till musiken. Jag bäddar in. Lyssna och njut.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar