Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 21 juli 2010

Soft onsdag.




Ikväll var tanken att vi skulle se Kjellvander i Solvik men det var fullbokat. Vi tänkte dra ut ändå och funkar det inte så äventyrar vi vidare. Det kommer bli mycket musik nu. Nästa helg spelar Hoffmaestro, Timbuktu och Bob Hund i Helsingborg. Det hade jag tänkt se. Idag är det mest slappe. Jag och Basse repade i förmiddags. Vi har spelning på el Greco på fredag och en annan spelning på söndag. Nu avnjuter jag en kall öl på balkongen innan jag måste gå och handla. Katterna ligger vid mina fötter och myser. Tvätten är vikt, det är inte för varmt och Creedence spelar för mig. Idag är en bra dag att vara jag. Jag skulle bara haft vinst på trisslotten också men det kanske är att begära för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar