Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 16 juli 2010

Slöseri

Argh! Jag har slösat bort en hel dag framför datorn. Jag vaknade vid ett efter mitt nattskifte och tänkte att jag skulle spela spel ett litet tag. Jag kan inte hantera hetan särsklt bra och blir bara utmattad och yr om jag vistas i solen för mycket men lite vill jag ändå ta tillvara på sommardagarna. Jag satt och spelade Heroes of Might and Magic och allt gick bra tills jag kollde på klockan. Jag kände lite hunger och såg att klockan var kvart över sex på kvällen. Fan fan fan...

Nu har jag sprungit till affären och ska äta lite korv och potatissallad. Sen blir det balkonghäng tlls det är dags för job igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar