Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 20 juni 2012

Jag protes-terar inte

Jag är inte så insatt i urvalet av arm och benproteser. Men vad jag har förstått så finns det två typer. De som ska efterlikna hud och lem och de som är gjorda i metall och som inte ens försöker se mänskliga ut. De fungerar säkert hur bra som helst och jag hade hellre valt en metallprotes istället för en hudfärgad plasttäckt om olyckan skulle vara framme. ( ta i trä ) Tills nu. Jag såg det här:









Ni kan läsa mer om det här.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar