Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 8 juni 2012

Undergången i färg

För att vara första gången jag målar med vattenfärg på år och dar så är jag väldigt nöjd. Nu har jag ju i och för sig blivit bättre på penselföring på senare tid tack vare alla figurer jag målat. Det är också första gången jag har någon färg överhuvudtaget på en av mina bläckteckningar. Det kommer det nog bli i fortsättningen också. Jag gillar att det inte är heltäckt. Den får jag hitta en ram åt illa kvickt. Den ska torka lite till sen får den ligga under ett par böcker. Det är inte riktigt det bästa pappret jag har använt.




Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar