Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 21 mars 2012

Min bok har blivit ett år.

Oj vad tiden går. Jag hade sett fram emot det så mycket men när dagen kom så passerade den obemärkt. Vad är jag för fader? Den sjuttonde mars blev Sommarkattsyndikatet ett år gammal. Det är alltså ett år sedan den först blev tillgänglig att köpa. Herregud. Och här sitter jag och tragglar med med olika idéer av vad som ska bli lillebror eller lillasyster.

Ni som läser detta och fortfarande inte har läst Sommarkattsyndikatet så föreslår jag att ni gör det. Det är en bra bok. Den går att hitta på diverse internetbokhandlare även om jag har fått höra att cdon är den att föredra i just den frågan. Vill man inte köpa den så tvinga ert lokala bibliotek att beställa hem den från Books on Demand. Den finns i bibliotekens lista över tillgängliga böcker.

För att locka lite till så kommer jag skapa en ny sida här på bloggen med ett litet utdrag ur boken bara för att jag kan. Förhoppningsvis får någon en bra läsupplevelse.




Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar