Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 26 mars 2012

Spel att se fram emot.

Jag äger ingen PS3 och kommer förmodligen inte att skaffa en men det här ser otroligt coolt ut. Jag spelar ju dock EVE så helt utanför blir man inte.


Okej. Så det där var bara så jävla coolt. Dust 514 heter spelet på marken. Eve heter det i rymden. Två spel i ett. Men det är inte allt som CCP sysslar med. Nu har de släppt de första bilderna och trailrarna (trailersarna? trailsrarna?) till World of Darkness online. Det ser också makalöst häftigt ut.


Det var trailern. De första in game bilderna blev filmade på EVE fanfest.


För den otålige börjar det roliga ca 1:25 in i filmen. Men som killen nämner i början... Det är fortfarande under utveckling och har alltså inte fått ett lanseringsdatum än. Man får helt enkelt drömma. Det som är säkert är att WoD online kommer använda samma karaktärsskapare som EVE. Den ser ut såhär:


När det här spelet lanseras så kommer jag förmodligen glömmas bort av världen ett litet tag. Bara så ni vet.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar