Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 12 mars 2012

Otroligt!

Ibland är ens hjärna bara märklig. Jag har nästan inte alls lyssnat på musik idag. Jag har suttit och skrivit och kommit på att det blir mer gjort om det är tyst. När jag gick ut i köket för att börja hacka lök tänkte jag inte på att sätta igång musik som jag brukar ha när jag håller på i köket. Då tog min hjärna hand om det åt mig och en låt dök upp i huvudet. Ofta är det bra låtar jag kommer på mig själv med att gå och nynna på. Elvis, Queen, Sinatra eller andra klassiker. Idag var det en joker som dök upp. Jag insåg vad det var jag höll på med, skakade på huvudet och grimaserade och satte igång riktig musik istället.


Varsågoda. Det var ett tag sedan...


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar