Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 23 juli 2012

I en färggrann prakt

Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar på lite ärenden inför bröllopet. Jag stannade några timmar hos dem och fick lite kaffe och mat och nån öl och så givetvis hygge. Deras trädgård är långt ifrån den trädgård jag växte upp i. De bor kvar i samma hus men allt runt omkring på tomten har genomgått stora förändringar. Och deras trädgård är så fin. I lavendelbuskarna surrar humlor och fjärilar. Det växer sallad, tomater och frukter där. Fiskarna har ynglat av sig under näckrosorna. Det är färger överallt som glädjer en. Skåda.






















- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar