Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 18 juli 2012

Kvinnlig magi

Inatt drömde jag att Leona var ärkemagiker i tre olika skolor. Jag kommer inte ihåg allt. Det var ju ändå en dröm, men det jag kommer ihåg är dels att hon hade en enorm bok. Röd och vitspräcklig som svamparna i de där seriealbumen med Spirou. Och jag var tvungen att bära den åt henne. En av magiskolorna var nekromanti. Hon försökte övertala mig att jag var tvungen att dö så hon kunde väcka mig åter till liv på bröllopet.

Det verkar som mitt undermedvetna och mina drömmar börjar bli lite nervösa inför bröllopet. Själv tycker jag det är relativt lugnt och ser fram emot det. Visst är man lite pirrig men herregud... Ingen ska väl behöva dö?


Bild hämtad härifrån.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar