Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


torsdag 14 oktober 2010

Drömmars påverkan

Det är märkligt hur en dröm kan få en så ur balans.

Hela min morgon har jag varit nere, snudd på deprimerad på grund av vad jag drömde inatt. Jag försöker tänka att det bara var en dröm. Det är uppenbart för som vanligt med drömmar så finns det väldigt lite logik i dem men den visste vad den skulle sikta efter. Mitt undermedvetna kan mina ömma punkter.

Jag får försöka skaka av mig det här och tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar