Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 14 december 2011

Krampen släppte plötsligt.

Äntligen verkar det ha släppt. Jag låg igår kväll och funderade mer på vad jag ska skriva. Då gick jag inte upp. Jag gjorde misstaget att tycka att 'äh det här kommer jag minnas imorgon' och lade mig tillrätta och somnade.

I morse gick jag upp för att ta itu med tvätten och inser när jag kommer ner till tvättstugan att jag bokat tvättid klockan två på eftermiddagen. Så jag slappade lite men så poppade det upp. Det där som jag tänkte på minuterna eller halvtimmen innan jag somnade. (Tiden är otroligt relativ i ögonblicken precis innan man somnar.) Från klockan tio har jag suttit och skrivit. Jag har haft musikhjälpen igång samtidigt så jag måste erkänna att ibland har det blivit lite mer lyssnande på det men jag har ändå börjat skriva.

Nu ropar jag i och för sig HEJ innan jag hoppat över bäcken. Jag säljer kanske mitt skinn innan jag skjutit mig en björn. Men. Det var länge sen jag kände att jag fick ur mig grejer på det sättet som jag fått ut dem idag. Skriva skriva skriva....


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar