Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


lördag 31 december 2011

Så 2012 som 2011

Jag struntar i att sammanfatta året så som det så gärna görs en dag som idag. Däremot så läste jag de första inläggen jag skrev i år och återknöt till vad jag menade då. Vad mina visioner för detta året var då. Det sunda och busiga året kallade jag 2011. Och visst har jag tränat lite grann. Jag började springa. Det varade inte länge. Jag har ätit mindre godis i perioder. Men i övrigt har jag knallat på som jag alltid gjort. Inga större förändningar alltså. Så jag tänker ha samma förutsättningar för 2012. Lite mindre gotte och fett och lite mer flås och rörelse.

Annars har jag inga nyårslöften...

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar