Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


torsdag 26 april 2012

Det är snyggt med string.

Idag överraskade jag Leona med att ha satt upp stringhyllan innan hon kom hem från jobbet. Den har legat gömd bakom en dörr sen vi fick den. Visst var det tänkt att den skulle upp. "Nån gång..." har det hetat. Igår var jag inom mina föräldrar och lånade borr och vattenpass för att nån gång skulle bli idag.




Fint blev det. Och populärt också.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar