Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 27 april 2012

Det sade bara klick!

Vissa foton blir man aldrig snygg på. Vissa foton vill man inte ens synas på. Detta är ett av fallen:


Man kan fråga sig varför... Varför hade jag inte bättre koll? Och framför allt... Varför sätter de upp 80-skyltar på en 100-väg? Vi trodde, Leona och jag att det skulle komma en räkning på 2400 svidande kronor. Så när det "bara" blev 2000 så blev man ju ändå lite glad. Nej, inte glad... Mindre butter.

Leona kan i alla fall vara glad att hon slipper synas på fotot som den medbrottsling hon är. Henne har polisen dolt med en stor blågrå rektangel. Ensam får jag stå med skulden av att vara en liten blyfot. Man kan ju glädja sig åt att man inte petade näsan eller nåt när fotot togs.

Som den laglydiga medborgare jag är (förutom när jag kör för fot då då) så skriver jag under pappret och skickar iväg det. Onda tvillingar kan man bara skylla på i dåliga såpor och serietidningar.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar