Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


söndag 29 april 2012

Överraskningar.

Igår fick jag reda på att mina måndagsplaner var ändrade. Leona upplyste mig om att jag imorgon klockan halv tre ska ha sett till att katterna har ordentligt med mat och vatten. Jag ska ta bilen och möta henne i Landskrona och jag ska ha med min tandborste. Mer vet jag inte.

Jag nämnde att jag skulle träffa kompisar på måndag men då log hon bara och sade att de visste att jag inte skulle dyka upp. Hon har verkligen fixat och förberett. Jag är ju inte dum så jag förstår att vi ska övernatta någonstans men annars har jag absolut ingen aning.

Och det är så kul och spännande. Jag älskar att vi gör sådant här för varandra. Små och stora överraskningar i vardagen.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar