Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 20 april 2011

I dag. En händelserik dag. Eller inte...

Det är något speciellt med denna dagen. "Jag vet", tänker du. "Det är idag som det var sagt att Skynet skulle bli självmedvetet och påbörja den stora robotrevolutionen som till slut ska döda oss alla..."


Nej... Eller jo. Men det var inte det jag tänkte på. "Ahaa!", tänker ni nu. "Då är det dagen då det var ett år sedan den stora oljekatastrofen som BP ställde till med och en massa havskreatur och annat dog en oljig död..."


Nej. Inte det heller. Och det är inte heller det faktum att det är Adolf Hitlers födelsedag jag tänker på...

Idag är det ett år sedan jag plockade fram en ring och friade till Leona och hon sade "Ja." Herregud vad tiden går fort. Tiden kanske går fortare när man har kul och är lycklig...



Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar