Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 6 april 2011

Man ligger ner innan man reser sig.

Det är inte alls kul att vara sjuk. Gårdagen spenderades på soffan med feber och maginfluensa. Dock så verkar det som om jag är helt återställd idag. I alla fall så har jag rätt kroppstemperatur och känner mig avsevärt piggare. Även om jag idag inte hinner med allt jag borde skött igår så hinner jag nog ändå med lite grann i alla fall.

Strax ska jag in i duschen och sen blir det ett besök hos hyresvärden, inhandlande av kattsand, telefonsamtal till telia, packande av saker i ett vitrinskåp som ska slängas och fika med en gammal vän. Allt kommer kanske inte nödvändigtvis ske i den ordningen men ändå...

Nu sätter jag igång.

Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

  1. Du smittar upp till 48 timmar efter senaste kräktillfället ffs!

    SvaraRadera