Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 27 april 2011

Ledig och listig.

För en gångs skull så har jag frivecka efter lön. Det är få saker som är så tråkigt som att ha en vecka ledigt och inte ha en krona att spendera. Att det sen är nära på sommar när jag är ledig är en bonus.

Min fästmö är mitt uppe i en C-uppats så jag får underhålla mig själv hela veckan. Jag fundera på att i eftermiddag gå ner till parken med ett gäng öl och njuta i solen. Innan dess har jag ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med. Än så länge har jag gjort en spellista i spotify. Jag har börjat kolla på serien Life från 2007. Otroligt bra serie med otroligt bra soundtrack. Som den lilla internetdetektiv man är fann jag en sida som listade alla låtar som spelats i alla avsnitt. Nästan. Dessa började jag göra en lista av. Jag har betat av första säsongen än så länge. Här. Jag bjuder: Life

Nu funderar jag på att promenera ner på stan och se om man kan hitta en bra fika. Kanske till och med någon att fika med. För säkerhets skull tar jag med mig min anteckningsbok. Vem vet... Man kanske blir drabbad av inspiration.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar