Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


torsdag 28 april 2011

Varning Katt

Jag har nästan sett klart på hela serien 'Life' från 2007. En väldigt bra snutserie med Damian Lewis i huvudrollen. De flesta känner igen honom som kapten Winters i 'Band of Brothers'.

Det som var en av de första sakerna som slog mig med denna serie var att musiken var så inihelsikes bra. Ett band som återkommer genom båda säsongerna i ett flertal avsnitt är bandet 'Caution Cat'. Jag älskar när man upptäcker ny musik. Jag fann en youtubevideo som nån spanjor satt samman. Det är klipp från Life med Caution Cat som soundtrack. Inget vidare snyggt gjort men det funkar. Jag får lite 'Eels'-känsla men jag kan ha fel. Jag kan tänka på något annat...







Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar