Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


söndag 16 oktober 2011

tidsfredsställelse





Det här är mitt favoritklockslag. Men inte om man väntar ut det... När man råkar kolla på klockan och den är 12:34, då... Då myser jag lite grann. Om klockan visar sekunder och det är 56 sekunder med... Då är det ännu mer tillfredsställande. Jag kan inte förklara varför. Det bara är så. 

Klockan 12:34:56 den nionde augusti 2007 gled obemärkt förbi. 12:34:56 070809... Det hade vart nåt det...


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar