Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


söndag 30 oktober 2011

Det var marknad och jag var där.

Igår var vi på Ryds marknad i Höganäs. Där brukar jag köpa pennor och strumpor och sånt, men igår kom jag därifrån med bara ett seriealbum av Nina Hemmingson. Och det är ju inte så pjåkigt. Vet ni inte vem det är kan jag berätta att det är en högst underhållande och tänkvärd serietecknare. Kolla upp!




Efter marknaden begav i oss hem till mor och far. Där är det mysigt. Syster och svåger var också där så det blev en helkväll med lax, vin, dessert och premiären av Så Mycket Bättre.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar