Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


lördag 13 november 2010

Frustration.

Ett spel utan nämnvärt avancerad grafik fick min dator att krascha. Såsom alla andra spel. Dells spel-laptop my ass. Jag förstår varför en laptop kanske inte klarar av den värsta supergrafiken utan att bli varm. Men att bli överhettad för ett strategispel från 2007 är väl att ta i?

Jag är trött på detta nu. Jag kommer istället påbörja projekt: Sälja av skit och bra saker jag inte använder. Allt för att kunna få ihop til´l en ny mac så fort som möjligt. Jag har sparat en del och fattas ca femtusen kronor. Jag har satt upp mig på ännu en söndagnatts övertid och funderar på om jag inte kan ringa chefen och höra om jag inte kan ta några timmar inatt också. Allt för stålar. Allt för att få en ny dator så fort som möjligt. Nu kommer jag sätta mig och spendera resten av förmiddagen med att lägga ut annonser på blocket och tradera.

Jag kan ju ändå inte spela mitt spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar