Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


söndag 14 november 2010

När rätt musik spelas

Det är så härligt när man plockar en gammal skiva i hyllan och sätter igång den och den passar som en smäck på humöret och tiden och vädret.

Jag plockade med mig en gammal skiva med Loosegoats ner i bilen och att köra under grå moln med värme i bilen och varm musik gjorde i sin tur hela mig varm. Jag vet att Loosegoats är bra, det var därför jag köpte skivorna. Men ibland spelar man rätt låtar vid rätt tillfällen och då känns det som om man hade ett soundtrack till ens liv på något sätt. Det kan kännas rätt så stort.

Här är Loosegoats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar