Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 23 november 2010

Jag känner en närvaro.

Ikväll ska jag på seans med Terry Evans. Jag har ingen aning om vad som väntar mig. Jag har aldrig varit på något sådant här förut. Leona däremot har varit på ett par stycken och finner det högst intressant. Jag gillar att kolla på Det Okända på tv4+ och alla storys om spöken och andar och meddelande från andra sidan fascinerar mig otroligt.

Om jag skulle få ett budskap... Undrar vem det skulle vara ifrån?

1 kommentar:

  1. Jag har varit på många seanser genom åren men bara fått budskap från just Terry Evans. Och det var helt makalöst mitt i prick på alla sätt och vis... Berättar gärna om det för dig någon gång. :-)

    SvaraRadera