Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 16 november 2010

På gång i mer än ett avseende.



Tänkte gå ut på en promenad i hösten. En timme för att rensa tankarna och klura lite på hur boken skulle fortsätta. Jag skrev tolv sidor och slutade med en liten cliffhanger. På vägen laddade jag ner till min telefon en träningsapp som mäter hur långt du gått, var du gick och hur lång tid det tog. Detta sporrade mig rejält. Speciellt när den började berätta för mig min genomsnittliga hastighet. Jag märkte hur tempot ökat avsevärt från början av min promenad som helt plötsligt blev en powerwalk. Jag skulle möta Leona efter en timme på stationen. Jag kom dit alldeles för tidigt. Nu sitter jag och andas ut lite grann. Sen blir det middag med Basse och så vet jag hur boken fortsätter också. Det finns en förrädare. Moahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar