Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 17 december 2010

Myskläder

En sån här ser så otroligt mysig ut. Jag skulle behövt en sån här hela vintern men det är ju några månader kvar av kyla och elände. Det är ju lite synd att jag inte har råd med en. Men jag får önska mig en av tomten eller nåt...



Det måste vara den bästa idén till ett klädesplagg någonsin.

1 kommentar:

  1. Tusen gånger bättre än den kvinnliga motsvarigheten, catsuit, bah!

    SvaraRadera