Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


torsdag 16 februari 2012

Bästa köpet i år.

Jag har en svaghet för anteckningsböcker. Det har jag nog nämnt vid ett flertal tidigare tillfällen. Det är svårt att gå förbi kontorsmaterielen. De lockar med sirensång...

Idag köpte jag mig en anteckningsbok. Den var dyr. Det var den. Lite dyrare än vad jag egentligen hade råd med men... Den är ju så fin. Och jag kommer att använda denna. Fast än den är så fin så man nästan inte vill förstöra den genom att skriva nåt i den. Men jag ska. Jag lovar. Den kostade trehundra kronor. MEN till mitt försvar kan jag säga att det gjorde den av samma design som var hälften så stor också. Först trodde jag det blivit fel i prismärkningen. Men det var det inte. Jag blev så glad så jag slog till.

Kolla:





Kolla! Gammalt-läder-imitation. Guldmönster. Lås på sidan. Blanka blad. Jag är så himla glad för denna bok. Jag tror minsann jag ska inviga den med det samma.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar