Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


lördag 4 februari 2012

Plugga





Den sjuttonde februari börjar jag plugga igen. Nej, jag ska inte återta mina lärarstudier eller nåt annat stort. Men jag ska ta en kurs på komvux. Filosofi A.

Jag läste aldrig filosofi i gymnasiet. På senare tid har jag tänkt på att läsa lite filosofi och så tänkte jag att, varför inte gå en kurs om det går? Så jag ringde upp läraren som lovade mig att det inte var några problem med att komma till studierna.

Jag ser fram ett att läsa lite igen. Man blir aldrig för gammal för att lära sig nya saker.

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar: