Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 2 maj 2012

Hej hoj

Idag införskaffade jag en ny gammal cykel. Jag fann den igår på blocket och när jag ringde visade det sig att cykeln stod parkerad i en källare på andra sidan gatan. Efter att ha fått lite luft i däcken och reflexer på hjulen så cyklade jag den upp för nytorgsbacken. Det gick bra, även utan växlar. Det enda man kunde klaga lite på var kanske min egen motion. Jag flåsade rätt så duktigt mot slutet.

I eftermiddag ska jag cykla till gågators för att testa ett figurspel jag aldrig provat. Mer om det sen. Hoppas bara däcken håller luft.






- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar