Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 21 maj 2012

Jag river river ned.



Ärligt talat vet jag inte varför jag gillar den här låten. Om man ska gå efter vilken musik jag brukar gilla... Om man ska gå efter texten... Om man ska gå in på hur enfaldigt det egentligen är så borde jag efter alla konstens regler sucka djupt varje gång den spelas på radio.

Men det gör jag inte. Jag höjer volymen och sjunger med. Jag nickar i takt och om det inte är någon i närheten kan jag till och med dansa lite grann. Vad fan... Det svänger ju.

Skit i alla måsten och borden och bara digga med. Jag river ner de pretentioner jag byggt upp.



Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar