Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 13 januari 2012

Dagens outfit.

Idag har jag klätt mig i en av mina favoritcombos. Tshirt och jeans. Större delen av dagen har jag kasat runt i linne och mysbyxor med färgfläckar på knäna. Det är rätt så gött men nån gång måste man ju ändå klä sig.

Jeansen är rätt gamla och sitter nu skönt. De har blivit sådär lagom mjuka som de blir innan de börjar bli sådär slitna som jeans kan bli. Jag minns inte vilket märke de är och jag har inget intresse i skrivande stund att kolla efter.

Tröjan köpte jag på en konsert i Malmö på KB 2005. Horrorpops är ett riktigt bra band som alla med öron bör kolla upp. Trycket börjar bli lite slitet efter för många tvättar där jag glömt vända tröjan ut och in. Än så länge finner jag det slitet på ett snyggt sätt. Den håller nog ett eller två år till.





I köksdörren hänger ett förkläde. Det kanske jag visar en annan gång.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar