Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 18 januari 2012

kvällsaktivitet efter aktiv dag.

Idag har det varit en bra dag. Tvätten blev fixad relativt snabbt. Ida var på besök och det var jättemysigt. Lunchen blev riktigt god. Vaktmästarna var här och fixade både vår ringklocka och luftsystemet så vi inte har det där high-pitch-suset i öronen konstant. Tvätten blev uppburen från torkrummet nyss. Jag ska steka lite bacon så är middagen klar.

Sen är det bara öppet resten av kvällen. Det blir inte bortslösat framför tvn. Kanske framför skärmen. Det var länge sen jag spelade Eve Online. Jag kan tänka mig att min karaktär längtar efter att få ut sitt rymdskepp. Jag ska kolla...


Jovisst... Där står han och väntar. Men å andra sidan har jag en jävla massa av detta att göra också...


Jag får tänka på det över middagen. Vad göra vad göra.... I vilket fall som helst så blir det kul.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar