Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 10 januari 2012

Musik i natten.

Ibland när jag hör nånting riktigt bra på radion tar jag en liten anteckning om vilken artist och låt det är. Och säger de inget på radion om vem det var som sjöng så gör jag en anteckning om tid och kanal och kollar upp playlisten på nätet sen. Idag skrev jag en anteckning och hajade till lite grann. Jag kände igen namnet. Det visade sig att jag antecknat namnet innan, en gång i mobilen och en gång på papperslapp och sen glömt bort det. Det spåddes om den här artisten på P3. Att Michael Kiwanuka kommer bli riktigt stor 2012. Jag förstår varför. Jag gillar det starkt. Här är ett par exempel.



Mer sån här musik tack. Har ni tips, tipsa gärna.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar