Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 31 januari 2012

Smått och inte nåt gott

Idag gick jag en sväng på stan och hade egentligen inte planerat nåt speciellt men fick ändå köpt på mig ett par saker här och där som behövts. Ny antennsladd så man slipper det åbäket man har som glappar så fort man går i närheten. (Eller när katterna kutar bakom tvn...) Jag fick också köpt skydd till min ipad, som egentligen inte behövdes men det kändes bra att ha och det var inte så fasligt dyrt.

Det köptes också en nyckelknippa som jag letat efter ett tag och små mässingshängen till min sättekasse som inte kommit upp på väggen än. Små saker som behövts men som är lätta att glömma bort. Och så fick jag mig en bra promenad i ett kallt men soligt Helsingborg.


På vägen hem blev jag sugen på nåt gott och en kopp te. Jag kunde dock inte bestämma mig för vad nåt gott var och var jag i så fall skulle köpa det i så fall. När jag gick där och funderade på vad det kunde vara insåg jag att det var teet jag var mest sugen på ändå. Så det dricker jag nu. Utan nåt gott.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar