Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 29 november 2011

En berättelse om en galen man.

Jag har läst in en kort historia jag skrev för en massa år sedan. En sedelärande historia om galningar och deras villfarelser och om hur det lätt kan gömmas en viktig sanning mitt i en storm av sanslöshet. Och hur lätt den är att missa.

Jag har aldrig spelat in något sånt här förut och jag har gjort en liten miss med klippningen. Men strunt samma. Man missar slutet på ett ord bara. Jag har heller inte världens bästa utrustning. Ett billigt headset och inget mer. Jag spelade in i Garageband och gjorde stillbildsfilmen i iMovie. Man kan ju inte lägga upp rena ljudfiler i blogspot av någon anledning.

Men dessa faktum till trots så är jag faktiskt väldigt nöjd med resultatet. Jag hoppas att du också tycker att berättelsen är bra.





Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar