Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 1 november 2011

Sur månad!

Jag har hunnit tänka en hel del sedan det förra inlägget. Jag hörde nånstans att sockerberoende är nästan lika svårt att komma ur som kokainberoende. Jag vet inte hur sant det är, men klämmer man en påse polly på två röda är något lite skevt.

Jag ska ha en sur månad. Sur som i motsats till söt. Det innebär att tills den andre december så blir det inget choklad. Inget lösgodis, snacks, bakverk eller andra onyttiga onödigheter. Läsk ska undvikas. Det enda jag inte kommer sluta med är tuggummi. Jag ska klara det här! Jag kan sätta pengar på det.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar