Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 29 juni 2011

Inget spring i bena trots sommaren kommit. Idag.

Jag hoppar faktiskt över min springrunda idag. Mitt knä är fortfarande inte bra. Jag var tvungen att springa ifrån en mås i morse och det kändes som om undre delen av mitt ben egentligen ville någon annan stans. Nu höll det ihop och jag fick inte så farligt ont men nog ont för att jag känner att jag ska vara försiktig. Så imorgon sticker jag och köper något som kan stadga upp knäet när jag är ute. Jag har ett gammalt knäskydd hemma. Ett exemplar av den där sorten som är tålig och olidligt varm. Efter man blivit lite varm så kliar det och man svettas och det kniper en i knävecket. Inte gjort för att springa i alltså.

Så jag har inte så värst dåligt samvete. Om jag inte är för trött efter jobbet imorgon kan jag ju istället ta en kortare kvällsrunda innan jag går till sängs. Det är nog behagligare temperatur då än vad det är nu. Nu ska jag sätta på mig mina kortbyxor och bege mig mot stan i första hand och Ängelholm i andra hand. Det är rollspelskväll.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar