Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 1 juni 2011

keys please

Om en liten stund kommer min syster hit. Jag är i full gång med att stoppa in saker i bilen, saker som antingen är svårstaplade eller ömtåliga. Vissa saker är båda delarna. Vi ska göra samma sak i hennes bil.

Därefter beger vi oss till Helsingborg. Idag får vi nämligen nycklarna till vår nya lägenhet. Leona och jag då då... Inte jag och min syster... Det blev lite knasigt med syftningarna där men ibland är det ofrånkomligt.

Klockan 09:00 kommer jag ta emot nycklar och sedan börja proppa lägenheten full.

Nu kom syrran... Hej

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar