Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 28 juni 2011

Lite nere.

Efter dagens snack med Swedbank och fortsatt strul med nätverket här hemma så orkar jag inte mer. Jag tänkte att lägga alla trista tankar åt sidan och bara göra något kreativt istället. Börja bygga något eller måla. Men jag orkar verkligen inte. jag vill inte bita i det sura äpplet och bara ge upp framför tv:ns menlöshet men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.

Jag funderade på att sticka ner på stan en sväng men så kollade jag på klockan. Kvart över sex. Jag har inte ätit middag än och allt är väl stängt när jag väl kommer ner... Jag är så trött. Jag måste gå i säng tidigt för det är förmiddagsskift imorgon också och eftersom jag numera samåker får jag vara så snäll och gå upp ännu lite tidigare än vad jag brukar. Jag har inga idéer som jag orkar ta itu med. Jag skulle kunna lägga mig och läsa en bok. Men jag har ingen lust.

Jag har hamnat i den sinnesstämningen där man är uttråkad men man har inte lust att göra något. Ingen lust... Nej, efter snorkiga tanter, ett modem och en router som turas om att inte göra som man vill och en fästmö som är långt långt bort är det inte så konstigt att man liksom bara säckar ihop lite grann. Jag vill inte heller bara sitta hemma och tycka synd om mig själv.

Nu äter jag så får vi se vad jag gör sen.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar