Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


tisdag 25 januari 2011



Ikväll har det blivit myskväll med ost kex, frukt och så givetvis vin. Vi har sett film och avslappningen har rått. Jag tog bilen till verkstan idag. En plåt hade lossnat och det behövde fixas innan besiktningen på fredag. Jag satt och kollade på Hipp Hipp i en halvtimme och sen var det klart. Han ville inte ens ha betalt. Jag gillar verkligen min mekaniker.

Så utan att behöva ta bussen hem kunde jag göra Leona och Fia sällskap på väla. Jag unnade mig en jacka.

Annars har dagen flutit på lugnt. Det är skönt. Imorgon får det också bli lugnt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar