Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


fredag 21 januari 2011

jävla självcensur

Igår kväll gjorde jag något fult. Jag censurerade mig själv.

Jag hörde en sak på radion som var intressant, aktuellt och bra satir och som jag hittade ett sätt att spinna vidare på. Men jag tvekade. Är det här jag att uttrycka mig så? Vill jag blanda in politik och liknande i min blogg som hittills mest handlat om jag och mig och mina funderingar? Skulle jag stöta mig med någon?

Så jag lät bli. Löjligt! Vad fan är jag rädd för? Detta är ju mitt forum! Mitt sätt att skriva av mig och få ord på mina tankar. Vem ska hindra mig? Nästa gång tvekar jag inte. Och angående det jag hindrade mig själv från att skriva igår så är det lite sent nu att komma dagen efter. Det skulle varit då... Jaja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar