Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 24 januari 2011

Titta på mig!

Inför rollspelet ikväll har jag brett ut en massa papper, pärmar och böcker på köksbordet. Tydligen är inte min koncentration på dessa världsliga ting accepterat av lägenhetens främsta madame. Utan någon pardon hoppar hon upp och lägger sig tillrätta på mina papper. Nu när jag skriver detta har hon lagt tassen på min penna. Det verkar som om jag får ta en liten paus för kel.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar