Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 24 januari 2011

Som två snarkande kuddar

Efter jag blev klar med mitt fixande satte jag mig vid skrivbordet och läste en tidning. Snabbt som attan var de två kelgrisarna framme. Efter lite gnabb om vem som skulle ligga var och lite trampande på mitt tangentbord ligger de nu ihopkurade och sover sött, den ena på min mage och den andra i mitt knä. Jag har inte hjärta att resa mig och känner att jag också kan ta mig en tupplur.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar