Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


måndag 21 februari 2011

Suprajs

I lördags var det överraskningsfest för Basse och hans kompis Pidde som båda fyller trettio. Jag och Leona var lekledare för kvällen. Jag kan säga direkt att det var omöjligt att anordna lekar för de nästan hundra personer som var där. Vi fixade snapsvisor. Vi lämnade hemliga uppdrag åt gästerna under deras tallrikar men det roligaste var när vi lät Basse och Pidde tävla mot varandra och de resterande nittiofem gästerna hejade på.

Det blev bildspel och tal. Det blev musik och dans. Och ja... Det blev en väldigt lyckad kväll.
Festen har planerats sen november så att så många människor har hållit det hemligt så länge är ett mirakel.

Jag och Basse spelade en del under kvällen. Idag blir det rep. Det hoppas jag i alla fall. Jag kom på igår att jag glömde mina munspel och mikrofoner på festen så jag hoppas att en ärlig människa har tagit hand om dem.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar