Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 2 februari 2011

En efterbild

Det är alltid skönt att ha besökt frisören. Det bångstyriga, oregerliga och alldeles för långa håret borta. Man blir kanske inte en ny människa direkt men direkt efteråt känner man sig som en lite snyggare och bättre version av sig själv. Nu är det ju inga drastiska förändringar. det är kortare och luftigare och framför allt snyggare.





Kanske lite mörkt och lite rörig bakgrund men detta är inget inlägg som kräver all estetik jag kan uppmana. Det är ju till min fördel också om jag är det snyggaste på fotot. Men Kent... Om du har gjort en liten makeover, eller en förändring av ditt yttre så måste du ha en "före"-bild också så vi kan se förbättringen, tänker ni. Och givetvis så ska ni få en "före"-bild. (Har ni tänkt på att i alla sådana tillfällen med Före-bilder och efter-bilder så är det efter-bilden man ska ha som förebild...) Hur jag såg ut innan har jag visat i detta inlägget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar