Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


torsdag 14 juli 2011

Dag 14: En vinterbild.



Jag är ingen fan av vinter. Jag blir bitter i kontakt med snö. Men mer gnäll om det i vinter... En sak vintern är bra med är att man känner sig lite mer tillåten att krypa upp i soffan och läsa böcker. Det får jag i och för sig nu i sommar också, men även om det är underbart att läsa en bok under ett träd i solen, eller på stranden, så känns vintern mer som bokläsarnas tid. Jag har inte riktigt tänkt på vad jag ska läsa i vinter, men just nu i skrivande stund pratar Johanna Koljonen i radion om Ayn Rand... Vi får se vad det blir.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar