Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


onsdag 27 juli 2011

Mordheimsommar

Det har varit pysseldag hos goda vänner idag. Det har målats modellhus till Mordheim. Det blev riktigt bra. Här är fotobevis:



Vi spelade givetvis också. Jag förlorade. Nu när jag kom hem så läste jag på lite grann om taktik för det warband jag har valt att spela och insett att jag valt åt helsike fel. Typiskt. Men jag har gott om tid och speltillfällen på mig att rätta till det misstaget. Jag hoppas det kommer bli en hel del spelande och byggande och målande och riktigt riktigt skoj framöver.

Imorgon förmiddag ska jag sätta mig och måla mina gubbar. Nu ska jag se om jag kan komma på bra färger att måla dem med.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar