Ja varför krångla till det? Det finns internetnicks, smeknamn, öknamn och allt möjligt. Jag är son, make, husse, vän, bror, kollega med mera till flera. Men när det kommer ner till minsta gemensamma nämnare i allt detta kommer man fram till Kent helt enkelt. Bara Kent. Och det är det bloggen ska vara. Inte Lord K. Inte Kindtand. Inte something cool in the title... Bara Kent.


lördag 30 juli 2011

Dag 30: Valfri bild.



Sista bilden i en trettiodagars utmaning som jag med rak rygg kan säga att jag fullföljde. Det kändes rätt så naturligt att ta ett foto av min pysselhörna eftersom jag spenderar en hel del av min tid där just nu.

Jag håller på att måla mina mordheimgubbar. Tyvärr så går det inte så bra just nu, men det är bara att ta nya tag och prova på andra sätt. Jag bygger också små byggnader som staden ska bestå av. Pappremsan nere till höger i bild ska bli grunden till en väderkvarn är det tänkt.


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar